lunes, 7 de septiembre de 2009

Bàsic català B2 (Tu mateix) #01




El dissabte matini molt per a acomiadar i dur a l'estació de França al meu amic Serge. És de París i ha estat quinze dies a casa de vacances. La paciència que no tinc amb els catalans la despesa amb els francesos. Després em vaig anar a esmorzar amb un amic prop del mercat de la Concepció i compri flors. Creo que em passi amb el carajillo. Acabem cardant. De seguit visiti al meu camell en el Rabal para trobar una mica de sentit a la meva vida. De tornada a casa em vaig tornar boig netejant. El final de la tarda ho passi amb els meus companys de pis i filles, en la terrassa amb vista al temple expiatori de La Sagrada Família, borratxos de mojitos. Intenti no posar gens de Paco de Lucia perquè no semblés Vicky, Cristina, Barcelona.





El diumenge m'ho passi defensant a Isabel Coixet en fòrums d'Internet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario